Just running

Just running

woensdag 28 mei 2014

week 21 - 2014: overzicht trainingen en 10 km zomeravondcup

Na de 21 km in Leiden afgelopen zondag en de 10 km wedstrijd van de Zomeravondcup 2015 in Utrecht heb ik ervoor gekozen dinsdag niet te trainen.



Woensdag 21 mei 2014: 10km Zomeravondcup Utrecht
Om 19.30 uur was de start van mij volgende wedstrijd die toch wel snel misschien te snel kwam na de 21,1 van Leiden.
Die voelde ik namelijk nog wel qua vermoeidheid. De warmte bij Leiden maakte het best pittig. 

Voortvarend van start gegaan in een benauwd weertype. Uiteindelijk in 40:20 over de finish gegaan. In eerste instantie licht teleurgesteld aangezien ik DCD in 39:20 liep. Toen wam ik erachter dat de DCD van 10 mei op mij GPS horloge qua afstand 9,73 km was.

Relatief gezien was in in Utrecht dan juist sneller aangezien dat wel 10 km was(ook volgens mijn GPS). Dan toch wel weer tevreden over mijn tijd in verhouding met het gevoel dat ik daarbij had.

11 juni heb ik een herkansing op dezelfde route bij de zomeravondcup 4de wedstrijd. Zal ik dan eindelijk weer een 39 lopen?

Donderdag 22 mei 2014: 5 km uitgelopen.

Zondag even niets gedaan.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten