Just running

Just running

zondag 1 juni 2014

Week 22 - 2014: overzicht trainingen tussen de pollen

Pollen, pollen en pollen!!
Bijzonder irritant als je daar niet zo goed tegen kan. Niezen, loopneus en bijzonder vermoeiend.
Ik heb in mijn voorbereiding vool alpeduez wel eens op 1 dag 3 keer 18 km hardgelopen. Dat is minder vermoeiend als een dag lang niezen kan ik je vertellen..

Maandag 26 mei: 12 km waarbij eerste 6 km snel en tweede 6 km wat rustiger
50:31.

Totaal deze week 12 km.

Dinsdag 27 mei: geen baan training doordat ik thuis moest blijven voor mijn kinderen omdat vrouw lief een vergadering had.

Vandaag nieuwe Garmin forerunner 220 ontvangen. Ik heb nu een Polar en daarvoor een garmin. Die beviel mij toch beter. Mijn Polar draag ik nu over naar mijn vrouw en ik huppel weer verder met Garmin.

Donderdag 29 mei 2014: 5 km (NB)

Vandaag geen baantraining vanwege hemelvaartsdag. Dan maar zelf even een stukje rennen. Bedoeling was een snelle 10 kilometer wisseltempo te lopen maar heb het bij 5 km gehouden. Met volle kop en pijn in mijn ribben van het vele genies en de nodige benauwdheid als gevolg van rondvliegende pollen was dat verstandiger. Zondag staat een 21,5 km training op mijn programma. Moet er nu even niet aan denken.

Totaal deze week: 17 km.

Zondag 1 juni 2014: 21,5 km, 1:46,46 (NB)
Had er zoals jullie wellicht kunnen indenken totaal geen zin en puf in, maar toch mij er toe gezet om mijn programma te volgen en 21,5 km te rennen. Het moest in gemiddeld 5 m/km en ging in 4:58 m/k. Ben ik nog wel even gestopt om een medehardloper die de weg kwijt was weer op het goede spoor te helpen. Ging natuurlijk niet relax deze run.

Totaal deze week 38,5 km.

Rare week deze week. Volgende week hoop ik beter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten