Just running

Just running

donderdag 6 maart 2014

6 maart 2014: 10 keer 200 meter + 1000 meter

Vanavond hardlopend naar de atletiek baan gegaan voor de wekelijkse baantraining.

Op het programma: 10 keer 200 meter met een afsluitende 1000 meter. Uiteraard alles up-tempo.

Na de warming up ontvingen we eerst wat loopadviezen van de trainer: je groot maken, goede knie heffing, duimen naar de schouders met goede 90 graden houding én geluidloos lopen.

Ik besteed er de laatste tijd meer aandacht aan, ook vanavond, en de trainer gaf aan dat mijn houding de afgelopen trainingen zichtbaar is verbeterd. Dat is fijn! Daar train ik immers voor. Het mag nog wat losser in de schouders. Tijdens het hardlopen heb ik daar geen erg in maar het zal wel zo zijn.

De 200 meters( met 200 meter dribbel) gingen in 37 seconden en de (na 400 meter dribbel) aansluitende 1000 meter ging in 3:49.

De komende weken ga ik het wekelijkse aantal km verhogen. Nu lekker mijn bed opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten