Just running

Just running

vrijdag 28 maart 2014

27 en 28 maart 2014: 5 en 14,5

Donderdag 27 maart naar een congres voor mijn werk in Den Haag. Was te laat terug voor mijn baantraining. Het congres was verspreid over de stad waardoor ik ook nog eens een flinke blaar op mijn hiel had opgelopen door mijn nieuwe nette schoenen ��

'S avonds toch nog maar even de gympies aangetrokken voor een  rustig rondje van 5 km (24 min).

Vrijdag 28 maart: zojuist terug van een duurloopje van 14,5 km (1:07). Heerlijk weer. Deze week nu op 49 km. Zondag nog 15 en dan zit ik op 64 km. Dat was een tijd geleden dat ik dat aantal per week liep. Komende weken zal er nog wat bij komen.

1 opmerking:

  1. Gaat lekker, Jeroen!
    Die km's per week heb ik al ruim een jaar niet meer gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen