Just running

Just running

dinsdag 4 februari 2014

4 februari 2014 baantraining 1 2 3 4 5 4 3 2 1

Een piramide training dus.
1 minuut hardlopen, 1 minuut dribbelpas, 2 minuten hardlopen, 2 minuten dribbelpas etc. Ook weer iets dat nieuw voor mij was.
Hardlopen was ook écht hardlopen(voor mij) met 3:29 min/km(1150 meter in 4:00). Mijn 10 km tempo zit/zat op 4:19 min/km (op basis van mijn enige 10km wedstrijd in oktober 2013). Het voelde wel goed.

Hoewel ik mij iedere keer op de fiets naar de training voorneem rustig te trainen gaat het uiteindelijk toch altijd stukken harder. Daar ben ik achteraf dan natuurlijk wel blij mee want daar train ik ook voor.

Afijn donderdag mag ik weer.

2 opmerkingen:

  1. Was echt een goede training, Jeroen! Dat er nog maar veel van mogen volgen, nietwaar!??! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was zeker een goede training. Zo komen we vast nog eens ergens. Volgende keer 1 tot en met 10.

    BeantwoordenVerwijderen