Just running

Just running

zondag 9 februari 2014

9 februari 2014 Schoorl 10km

Vandaag de 10km Groet Schoorl run. Met Erik afgesproken samen op te reizen.
De weerberichten waren niet gunstig en die kwamen uit. Regen en wind zouden ook tot de tegenstanders gaan behoren.
Mijn doel was in ieder geval een 41-er te lopen en het liefst natuurlijk sneller.

Toen ik de wind en regen voelde zette ik in op een 41-er. Bij de 5km noteerde ik 21:11. Dat moest de 2de 5 dus sneller...
Ik kon die afleggen in 20:41en dus werd mijn eindtijd 41:52. Doel gehaald.

Voor mij op dit moment een prima tijd.

4 opmerkingen:

  1. Binnenkort (binnen 4 maanden) sub40 schat ik in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik het hééélemaal mee eens: < 40 is heel realistisch en natuurlijk moet je daar voor gaan!

      Verwijderen
  2. Thanks mannen voor de aanmoediging! Dat jullie dat zeggen geeft mij vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen