Just running

Just running

donderdag 3 april 2014

2 april 2014 Loyalis NK Veldloop voor gemeenten in Helmond


2 april 2014 Loyalis NK Veldloop voor gemeenten in Helmond

jaarlijk terugkerende wedstrijd waar ik altijd wel aan meedoe. 
Mijn deelname was een beetje onzeker omdat ik sinds afgelopen donderdag niet kon hardlopen vanwege een ontstoken blaar op mijn hiel. ik had een paar nette schoenen voor op het werk gekocht. Ik dacht die trek in aan naar een congres om in te lopen. Bleek dat we heel Den Haag te voet moesten doorkruizen. Au, Au. 

Vorige week vrijdag nog wel goed kunnen lopen maar begon de middag wel erg pijnlijk te worden door de ontsteking. Zondag en dinsdagtraining uit voorzorg overgeslagen om gister te kunnen starten.

De plek op mijn hiel zit er nog wel maar ik had er geen hinder meer van voor de start. Was wel spannend of het tijdens het rennen ook geen problemen zou geven zeker gelet op de temperatuur (warm) en het parcour dat volledig onverhard en uit mul zand bestond.

Ik heb geen last ondervonden en liep de 12 km in 52.32. Dat was goed voor een twaalfde plaats in mijn klasse(M40).

Ik wilde een tijd onder de 53 minuten lopen dus missie geslaagd. Gemiddeld 4.37 m/km op een zachte mul zand ondergrond vond ik best knap van mijzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten